Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (11)
2. 2018 Liselere Giriş Sınavına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.337-363, 2019 (SCI-Expanded)
3. A problem-solving process using the Theory of Didactical Situations: 500 lockers problem
Journal Teaching Innovations
, cilt.32, ss.105-116, 2019 (Hakemli Dergi)
6. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
10. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
13. Gerçeklerle Yüzleşme: Türkiye’nin TIMSS Matematik Başarısı Üzerine Bir Çalışma
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, ss.353-376, 2017 (Hakemli Dergi)
15. A research on future mathematics teachers’ instructional explanations: The case of Algebra
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.16, ss.1500-1508, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Reflections from a Learning Setting Designed to Investigate Mathematical Thinking
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.2, sa.1, ss.11-23, 2015 (Hakemli Dergi)
20. Türkiye’de Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgılarıyla İlgili Çalışmalar: Tematik Bir İnceleme
Mersin University Journal of the Faculty of Education
, cilt.11, sa.2, ss.215-236, 2015 (Hakemli Dergi)
21. 9. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Problemlerdeki Eksik-Fazla Bilgiye İlişkin Farkındalıkları
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.13-22, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.14, sa.2, ss.395-406, 2015 (SCI-Expanded)
23. Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.14, ss.395-406, 2015 (Scopus)
25. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
26. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
28. Prevalence of rheumatoid arthritis in the eastern Black Sea region of Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF RHEUMATIC DISEASES
, cilt.13, sa.4, ss.380-384, 2010 (SCI-Expanded, Scopus)
29. The prevalance of ankylosing spondylitis in the eastern Black Sea region of Turkey
Eur J Gen Med
, cilt.8, sa.1, ss.40-45, 2010 (Hakemli Dergi)
40. Intermittent polyarthritis due to propylthiouracil
CLINICAL RHEUMATOLOGY
, cilt.14, sa.5, ss.574-575, 1995 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
6. Bilişim teknolojileri dersi öğretim sürecinde kullanılan farklı oyunsallaştırma dinamiklerinin etkilerinin karşılaştırılması
ERPA International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Haziran 2016, ss.207, (Tam Metin Bildiri)
7. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Enlemsel bir Araştırma
INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1357, (Özet Bildiri)
8. İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Geometrik Şekillerin Sunuluşu
INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1335, (Özet Bildiri)
9. Gamifying ICT Course: Quantitative Results from an Implementation
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.21-30, (Tam Metin Bildiri)
10. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
11. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarına Üniversitelerde Sunulan Öğrenme Fırsatlarının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Bağlamında İncelenmesi: Türkiye Örneği
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.209, (Özet Bildiri)
13. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey
International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)
15. A problem-solving process through theory of didactical situations: 500 lockers problem
International Conference for Teaching and Education, Barcelona, İspanya, 15 - 21 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
16. Bilişim teknolojileri dersi öğretim sürecinin oyunsallaştırılması: Örnek bir ders tasarımı
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.279, (Özet Bildiri)
18. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel inançlarının karşılaştırılması: Enlemsel bir araştırma
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.82, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin üç boyutlu yapıların düzlem tasvirlerini çizme becerilerinin incelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
21. TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
29. Matematik Öğretmen Adaylarının Süreklilik Kavramına Yönelik Problemlerin Çözümünde Dinamik Geometri Yazılımını Kullanma Şekillerinin İncelenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
31. Bir 6. Sınıf matematik öğretmeninin derslerinde karşılaştığı yanlışlar ve yanlışlara verdiği dönütler
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8