Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Ders Analizi Destekli Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi

IX.Uluslararası Eğitim AraşatırmalarıKnogresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.30, (Özet Bildiri)

2. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)

3. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)

4. Improving Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Student Through Lesson Analysis

Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.2, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

5. PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ GAINS FOR TEACHING DIVERSE STUDENTS

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

7. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Enlemsel bir Araştırma

INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1357, (Özet Bildiri)

8. İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Geometrik Şekillerin Sunuluşu

INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1335, (Özet Bildiri)

9. Gamifying ICT Course: Quantitative Results from an Implementation

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.21-30, (Tam Metin Bildiri)

10. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

12. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatlarının TEDS-M Sonuçları İle Karşılaştırılması

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.208, (Özet Bildiri)

13. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey

International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)

14. Turkish preservice elementary mathematics teachers’ content knowledge: The case of algebra

International Symposium Elementary Maths Teaching, Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri)

15. A problem-solving process through theory of didactical situations: 500 lockers problem

International Conference for Teaching and Education, Barcelona, İspanya, 15 - 21 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Bilişim teknolojileri dersi öğretim sürecinin oyunsallaştırılması: Örnek bir ders tasarımı

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.279, (Özet Bildiri)

18. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel inançlarının karşılaştırılması: Enlemsel bir araştırma

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.82, (Özet Bildiri)

19. TURKISH PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE: THE CASE OF ALGEBRA

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT), Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi: Cebir Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

23. Teachers’ Views on Use of Technology in Mathematics and Nature of Mathematics: A Qualitative Study

The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

24. Teachers’ Views on Use of Technology in Mathematics and Nature of Mathematics: A Qualitative Study

The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 Ekim 2013 - 24 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

25. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

26. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

27. The position of research in education course in the process of developing researcher teachers: The views of preservice teachers.

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)

28. ARAŞTIRMACI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE ALAN ÇALIŞMASI DERSİNİN YERİ: ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)

29. Matematik Öğretmen Adaylarının Süreklilik Kavramına Yönelik Problemlerin Çözümünde Dinamik Geometri Yazılımını Kullanma Şekillerinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

30. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

31. Bir 6. Sınıf matematik öğretmeninin derslerinde karşılaştığı yanlışlar ve yanlışlara verdiği dönütler

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

32. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

33. Is my school an effective school ? Headmaster and teacher views

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3471-3476, (Tam Metin Bildiri) identifier

34. Prevalence of rheumatoid arthritis in a sample of the Turkish population

Annual European Congress of Rheumatology, Lisbon, Portekiz, 18 Haziran 2003, cilt.62, ss.383, (Özet Bildiri) identifier
Kitaplar 8

1. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

2. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

3. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

4. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

5. The Effect of Goal Orientation on Student Achievement

The Factors Effecting Student Achievement, Karadag, E. , Editör, Springer, London/Berlin , Isvicre, ss.291-307, 2017

6. Denklem ve Eşitsizlikler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi, A. N., Bukova-Güzel, E., Cantürk-Günhan, B., Ev-Çimen, E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-334, 2016

7. İkinci Dereceden Denklemler, Eşitsizlikler ve Fonksiyonlar

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi, A. N., Bukova-Güzel, E., Cantürk-Günhan, B., Ev-Çimen, E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.335-356, 2016

8. Denklem ve Eşitsizlikler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi, A. N., Bukova-Güzel, E., Cantürk-Günhan, B., Ev-Çimen, E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-334, 2016
Metrikler

Yayın

83

Yayın (WoS)

26

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

211

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

260

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

40

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları