Ç. ŞAHİN BAŞFIRINCI Et Al. , "İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.20, pp.199-216, 2018
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. Et Al. 2018. İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.20 , 199-216.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç., ERGÜL, B., & ÖZGÜDEN, B., (2018). İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.20, 199-216.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM, BÜŞRA ERGÜL, And BEHİYE ÖZGÜDEN. "İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.20, 199-216, 2018
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM Ş. Et Al. "İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.20, pp.199-216, 2018
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. ERGÜL, B. And ÖZGÜDEN, B. (2018) . "İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.20, pp.199-216.
@article{article, author={ÇİĞDEM ŞAHİN BAŞFIRINCI Et Al. }, title={İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar}, journal={ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ}, year=2018, pages={199-216} }