H. AYYILDIZ, "Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, pp.105-114, 1997
AYYILDIZ, H. 1997. Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12 , 105-114.
AYYILDIZ, H., (1997). Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, 105-114.
AYYILDIZ, HASAN. "Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, 105-114, 1997
AYYILDIZ, HASAN. "Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, pp.105-114, 1997
AYYILDIZ, H. (1997) . "Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, pp.105-114.
@article{article, author={HASAN AYYILDIZ}, title={Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama ve Önemi}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=1997, pages={105-114} }