M. H. CALP Et Al. , "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi," Akademik Bilişim Konferansı AB2015 , Eskişehir, Turkey, 2015
CALP, M. H. Et Al. 2015. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi. Akademik Bilişim Konferansı AB2015 , (Eskişehir, Turkey).
CALP, M. H., DOĞAN, A., ÖZKÖSE, H., & ARI, E. S., (2015). Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi . Akademik Bilişim Konferansı AB2015, Eskişehir, Turkey
CALP, MUHAMMED Et Al. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi," Akademik Bilişim Konferansı AB2015, Eskişehir, Turkey, 2015
CALP, MUHAMMED H. Et Al. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi." Akademik Bilişim Konferansı AB2015 , Eskişehir, Turkey, 2015
CALP, M. H. Et Al. (2015) . "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi." Akademik Bilişim Konferansı AB2015 , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUHAMMED HANEFİ CALP Et Al. }, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi}, congress name={Akademik Bilişim Konferansı AB2015}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}}