G. DEMİRCİOĞLU And H. DEMİRCİOĞLU, "Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.387-395, 2015
DEMİRCİOĞLU, G. And DEMİRCİOĞLU, H. 2015. Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 387-395.
DEMİRCİOĞLU, G., & DEMİRCİOĞLU, H., (2015). Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 387-395.
DEMİRCİOĞLU, GÖKHAN, And HÜLYA DEMİRCİOĞLU. "Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 387-395, 2015
DEMİRCİOĞLU, GÖKHAN And DEMİRCİOĞLU, HÜLYA. "Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.387-395, 2015
DEMİRCİOĞLU, G. And DEMİRCİOĞLU, H. (2015) . "Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.387-395.
@article{article, author={GÖKHAN DEMİRCİOĞLU And author={HÜLYA DEMİRCİOĞLU}, title={Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={387-395} }