M. AYDIN Et Al. , "HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: METODOLOJİK BİR ÇALIŞMA," Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.464-471, 2022
AYDIN, M. Et Al. 2022. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: METODOLOJİK BİR ÇALIŞMA. Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 464-471.
AYDIN, M., ŞAHİN, C. U., & KULAKAÇ, N., (2022). HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: METODOLOJİK BİR ÇALIŞMA. Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 464-471.
AYDIN, MERVE, Ceyda UZUN ŞAHİN, And Nurşen KULAKAÇ. "HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: METODOLOJİK BİR ÇALIŞMA," Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 464-471, 2022
AYDIN, MERVE Et Al. "HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: METODOLOJİK BİR ÇALIŞMA." Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.464-471, 2022
AYDIN, M. ŞAHİN, C. U. And KULAKAÇ, N. (2022) . "HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: METODOLOJİK BİR ÇALIŞMA." Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.464-471.
@article{article, author={MERVE AYDIN Et Al. }, title={HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: METODOLOJİK BİR ÇALIŞMA}, journal={Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={464-471} }