H. D. Keskin, "Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma," Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.1, pp.133-145, 2010
Keskin, H. D. 2010. Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.1 , 133-145.
Keskin, H. D., (2010). Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.1, 133-145.
Keskin, HATİCE. "Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma," Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.1, 133-145, 2010
Keskin, HATİCE D. . "Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma." Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.1, pp.133-145, 2010
Keskin, H. D. (2010) . "Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma." Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.1, pp.133-145.
@article{article, author={HATİCE DİLARA KESKİN}, title={Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma}, journal={Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2010, pages={133-145} }