E. DAĞTAŞ And M. E. YILDIZ, "Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series," GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.5, no.10, pp.120-142, 2015
DAĞTAŞ, E. And YILDIZ, M. E. 2015. Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series. GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.5, no.10 , 120-142.
DAĞTAŞ, E., & YILDIZ, M. E., (2015). Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series. GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.5, no.10, 120-142.
DAĞTAŞ, ERDAL, And MEHMET EMİR YILDIZ. "Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series," GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.5, no.10, 120-142, 2015
DAĞTAŞ, ERDAL And YILDIZ, MEHMET E. . "Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series." GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.5, no.10, pp.120-142, 2015
DAĞTAŞ, E. And YILDIZ, M. E. (2015) . "Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series." GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.5, no.10, pp.120-142.
@article{article, author={ERDAL DAĞTAŞ And author={MEHMET EMİR YILDIZ}, title={Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series}, journal={GLOBAL MEDİA JOURNAL}, year=2015, pages={120-142} }