M. Koçan And B. Gerekan, "Faaliyet Gider Türlerinin Marka Değeri Üzerine Etkisi: Brand Finance Turkey-100’de Yer Alan Şirketlere Yönelik Bir Araştırma," Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.19, no.4, pp.884-914, 2017
Koçan, M. And Gerekan, B. 2017. Faaliyet Gider Türlerinin Marka Değeri Üzerine Etkisi: Brand Finance Turkey-100’de Yer Alan Şirketlere Yönelik Bir Araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.19, no.4 , 884-914.
Koçan, M., & Gerekan, B., (2017). Faaliyet Gider Türlerinin Marka Değeri Üzerine Etkisi: Brand Finance Turkey-100’de Yer Alan Şirketlere Yönelik Bir Araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.19, no.4, 884-914.
Koçan, Mahmut, And BİLAL GEREKAN. "Faaliyet Gider Türlerinin Marka Değeri Üzerine Etkisi: Brand Finance Turkey-100’de Yer Alan Şirketlere Yönelik Bir Araştırma," Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.19, no.4, 884-914, 2017
Koçan, Mahmut And Gerekan, BİLAL. "Faaliyet Gider Türlerinin Marka Değeri Üzerine Etkisi: Brand Finance Turkey-100’de Yer Alan Şirketlere Yönelik Bir Araştırma." Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.19, no.4, pp.884-914, 2017
Koçan, M. And Gerekan, B. (2017) . "Faaliyet Gider Türlerinin Marka Değeri Üzerine Etkisi: Brand Finance Turkey-100’de Yer Alan Şirketlere Yönelik Bir Araştırma." Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.19, no.4, pp.884-914.
@article{article, author={Mahmut Koçan And author={BİLAL GEREKAN}, title={Faaliyet Gider Türlerinin Marka Değeri Üzerine Etkisi: Brand Finance Turkey-100’de Yer Alan Şirketlere Yönelik Bir Araştırma}, journal={Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi}, year=2017, pages={884-914} }