G. ŞENER And F. Uztuğ, "Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.3, pp.153-168, 2012
ŞENER, G. And Uztuğ, F. 2012. Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.3 , 153-168.
ŞENER, G., & Uztuğ, F., (2012). Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.3, 153-168.
ŞENER, GÜLCAN, And Ferruh Uztuğ. "Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.3, 153-168, 2012
ŞENER, GÜLCAN And Uztuğ, Ferruh. "Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.3, pp.153-168, 2012
ŞENER, G. And Uztuğ, F. (2012) . "Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.3, pp.153-168.
@article{article, author={GÜLCAN ŞENER And author={Ferruh Uztuğ}, title={Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması}, journal={ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2012, pages={153-168} }