Ç. BERBER ÇELİK And H. ODACI, "Submissive behaviors as a predictor of preservice teachers self perception Öğretmen adaylarının kendilik algılarının yordayıcısı olarak boyun eğici davranışlar," E-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences , vol.6, no.2, pp.1388-1396, 2011
BERBER ÇELİK, Ç. And ODACI, H. 2011. Submissive behaviors as a predictor of preservice teachers self perception Öğretmen adaylarının kendilik algılarının yordayıcısı olarak boyun eğici davranışlar. E-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences , vol.6, no.2 , 1388-1396.
BERBER ÇELİK, Ç., & ODACI, H., (2011). Submissive behaviors as a predictor of preservice teachers self perception Öğretmen adaylarının kendilik algılarının yordayıcısı olarak boyun eğici davranışlar. E-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences , vol.6, no.2, 1388-1396.
BERBER ÇELİK, ÇİĞDEM, And HATİCE ODACI. "Submissive behaviors as a predictor of preservice teachers self perception Öğretmen adaylarının kendilik algılarının yordayıcısı olarak boyun eğici davranışlar," E-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences , vol.6, no.2, 1388-1396, 2011
BERBER ÇELİK, ÇİĞDEM B. And ODACI, HATİCE. "Submissive behaviors as a predictor of preservice teachers self perception Öğretmen adaylarının kendilik algılarının yordayıcısı olarak boyun eğici davranışlar." E-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences , vol.6, no.2, pp.1388-1396, 2011
BERBER ÇELİK, Ç. And ODACI, H. (2011) . "Submissive behaviors as a predictor of preservice teachers self perception Öğretmen adaylarının kendilik algılarının yordayıcısı olarak boyun eğici davranışlar." E-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences , vol.6, no.2, pp.1388-1396.
@article{article, author={ÇİĞDEM BERBER ÇELİK And author={HATİCE ODACI}, title={Submissive behaviors as a predictor of preservice teachers self perception Öğretmen adaylarının kendilik algılarının yordayıcısı olarak boyun eğici davranışlar}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences}, year=2011, pages={1388-1396} }