Y. YILDIZ And A. S. GÜRŞEN OTACIOĞLU, "FLÜT EĞİTİMİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ," Route Educational and Social Science Journal , vol.4, no.6, pp.254-270, 2017
YILDIZ, Y. And GÜRŞEN OTACIOĞLU, A. S. 2017. FLÜT EĞİTİMİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ. Route Educational and Social Science Journal , vol.4, no.6 , 254-270.
YILDIZ, Y., & GÜRŞEN OTACIOĞLU, A. S., (2017). FLÜT EĞİTİMİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ. Route Educational and Social Science Journal , vol.4, no.6, 254-270.
YILDIZ, YALÇIN, And A. Sena GÜRŞEN OTACIOĞLU. "FLÜT EĞİTİMİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ," Route Educational and Social Science Journal , vol.4, no.6, 254-270, 2017
YILDIZ, YALÇIN And GÜRŞEN OTACIOĞLU, A. S. . "FLÜT EĞİTİMİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ." Route Educational and Social Science Journal , vol.4, no.6, pp.254-270, 2017
YILDIZ, Y. And GÜRŞEN OTACIOĞLU, A. S. (2017) . "FLÜT EĞİTİMİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ." Route Educational and Social Science Journal , vol.4, no.6, pp.254-270.
@article{article, author={YALÇIN YILDIZ And author={A. Sena GÜRŞEN OTACIOĞLU}, title={FLÜT EĞİTİMİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ}, journal={Route Educational and Social Science Journal}, year=2017, pages={254-270} }