S. ÜNAL Et Al. , "Lise Öğrencilerinin İyonik Bağ İle İlgili Anlamalarının Tespiti: Bir Örnek Olay Çalışması," EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.31, no.141, pp.3-12, 2006
ÜNAL, S. Et Al. 2006. Lise Öğrencilerinin İyonik Bağ İle İlgili Anlamalarının Tespiti: Bir Örnek Olay Çalışması. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.31, no.141 , 3-12.
ÜNAL, S., AYAS, A., & ÇALIK, M., (2006). Lise Öğrencilerinin İyonik Bağ İle İlgili Anlamalarının Tespiti: Bir Örnek Olay Çalışması. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.31, no.141, 3-12.
ÜNAL, SUAT, ALİPAŞA AYAS, And MUAMMER ÇALIK. "Lise Öğrencilerinin İyonik Bağ İle İlgili Anlamalarının Tespiti: Bir Örnek Olay Çalışması," EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.31, no.141, 3-12, 2006
ÜNAL, SUAT Et Al. "Lise Öğrencilerinin İyonik Bağ İle İlgili Anlamalarının Tespiti: Bir Örnek Olay Çalışması." EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.31, no.141, pp.3-12, 2006
ÜNAL, S. AYAS, A. And ÇALIK, M. (2006) . "Lise Öğrencilerinin İyonik Bağ İle İlgili Anlamalarının Tespiti: Bir Örnek Olay Çalışması." EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.31, no.141, pp.3-12.
@article{article, author={SUAT ÜNAL Et Al. }, title={Lise Öğrencilerinin İyonik Bağ İle İlgili Anlamalarının Tespiti: Bir Örnek Olay Çalışması}, journal={EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE}, year=2006, pages={3-12} }