İ. AKYÜZ, "Tüketici Davranışlarının Pazarlama Ahlakı Açısından Analizi İle İlgili Bir Uygulama (Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği)," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.3, no.22, pp.34-40, 2008
AKYÜZ, İ. 2008. Tüketici Davranışlarının Pazarlama Ahlakı Açısından Analizi İle İlgili Bir Uygulama (Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği). Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.3, no.22 , 34-40.
AKYÜZ, İ., (2008). Tüketici Davranışlarının Pazarlama Ahlakı Açısından Analizi İle İlgili Bir Uygulama (Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği). Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.3, no.22, 34-40.
AKYÜZ, İLKER. "Tüketici Davranışlarının Pazarlama Ahlakı Açısından Analizi İle İlgili Bir Uygulama (Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği)," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.3, no.22, 34-40, 2008
AKYÜZ, İLKER. "Tüketici Davranışlarının Pazarlama Ahlakı Açısından Analizi İle İlgili Bir Uygulama (Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği)." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.3, no.22, pp.34-40, 2008
AKYÜZ, İ. (2008) . "Tüketici Davranışlarının Pazarlama Ahlakı Açısından Analizi İle İlgili Bir Uygulama (Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği)." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.3, no.22, pp.34-40.
@article{article, author={İLKER AKYÜZ}, title={Tüketici Davranışlarının Pazarlama Ahlakı Açısından Analizi İle İlgili Bir Uygulama (Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği)}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2008, pages={34-40} }