T. ALTUN And G. Bebek, "Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi," KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , vol.2, no.2, pp.96-107, 2016
ALTUN, T. And Bebek, G. 2016. Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi. KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , vol.2, no.2 , 96-107.
ALTUN, T., & Bebek, G., (2016). Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi. KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , vol.2, no.2, 96-107.
ALTUN, TANER, And Gürhan Bebek. "Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi," KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , vol.2, no.2, 96-107, 2016
ALTUN, TANER And Bebek, Gürhan. "Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi." KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , vol.2, no.2, pp.96-107, 2016
ALTUN, T. And Bebek, G. (2016) . "Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi." KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , vol.2, no.2, pp.96-107.
@article{article, author={TANER ALTUN And author={Gürhan Bebek}, title={Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG)}, year=2016, pages={96-107} }