A. UZUNOZ And Y. AKBAŞ, "Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , no.9, pp.467-495, 2011
UZUNOZ, A. And AKBAŞ, Y. 2011. Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , no.9 , 467-495.
UZUNOZ, A., & AKBAŞ, Y., (2011). Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , no.9, 467-495.
UZUNOZ, ABDULKADIR, And YAVUZ AKBAŞ. "Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , no.9, 467-495, 2011
UZUNOZ, ABDULKADIR And AKBAŞ, YAVUZ. "Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , no.9, pp.467-495, 2011
UZUNOZ, A. And AKBAŞ, Y. (2011) . "Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , no.9, pp.467-495.
@article{article, author={ABDULKADIR UZUNOZ And author={YAVUZ AKBAŞ}, title={Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi}, journal={TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2011, pages={467-495} }