M. K. KURTULDU, "Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri," EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.14, no.42, pp.359-366, 2010
KURTULDU, M. K. 2010. Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri. EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.14, no.42 , 359-366.
KURTULDU, M. K., (2010). Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri. EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.14, no.42, 359-366.
KURTULDU, MEHMET. "Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri," EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.14, no.42, 359-366, 2010
KURTULDU, MEHMET K. . "Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri." EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.14, no.42, pp.359-366, 2010
KURTULDU, M. K. (2010) . "Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri." EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.14, no.42, pp.359-366.
@article{article, author={MEHMET KAYHAN KURTULDU}, title={Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri}, journal={EKEV AKADEMİ DERGİSİ}, year=2010, pages={359-366} }