Ç. ŞAHİN BAŞFIRINCI, "Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri," Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, pp.24-34, 2008
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. 2008. Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri. Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4 , 24-34.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç., (2008). Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri. Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, 24-34.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM. "Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri," Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, 24-34, 2008
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM Ş. . "Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri." Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, pp.24-34, 2008
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. (2008) . "Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri." Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, pp.24-34.
@article{article, author={ÇİĞDEM ŞAHİN BAŞFIRINCI}, title={Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri}, journal={Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2008, pages={24-34} }