Ç. ŞAHİN BAŞFIRINCI, "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif," IKTISAT ISLETME VE FINANS , no.232, pp.122-131, 2005
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. 2005. Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif. IKTISAT ISLETME VE FINANS , no.232 , 122-131.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç., (2005). Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif. IKTISAT ISLETME VE FINANS , no.232, 122-131.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM. "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif," IKTISAT ISLETME VE FINANS , no.232, 122-131, 2005
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM Ş. . "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif." IKTISAT ISLETME VE FINANS , no.232, pp.122-131, 2005
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. (2005) . "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif." IKTISAT ISLETME VE FINANS , no.232, pp.122-131.
@article{article, author={ÇİĞDEM ŞAHİN BAŞFIRINCI}, title={Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif}, journal={IKTISAT ISLETME VE FINANS}, year=2005, pages={122-131} }