Ş. YAVUZ. Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri. Ankara: Ütopya2009, pp.238
YAVUZ, Ş. 2009. Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri . Ütopya, Ankara.
YAVUZ, Ş., (2009). Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri . Ankara: Ütopya.
YAVUZ, ŞAHİNDE. Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri . Ankara: Ütopya, 2009
YAVUZ, ŞAHİNDE. Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri . Ütopya, 2009.
YAVUZ, Ş. (2009) Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri . 1st edn. Ankara: Ütopya.
@book{book, author={ŞAHİNDE YAVUZ}, title={Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri}, publisher={Ütopya}, year={2009} }