A. GÜLAY And A. TEKBIYIK, "Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.123, 2012
GÜLAY, A. And TEKBIYIK, A. 2012. Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Rize, Turkey), 123.
GÜLAY, A., & TEKBIYIK, A., (2012). Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi . 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (pp.123). Rize, Turkey
GÜLAY, AHMET, And AHMET TEKBIYIK. "Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 2012
GÜLAY, AHMET And TEKBIYIK, AHMET. "Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.123, 2012
GÜLAY, A. And TEKBIYIK, A. (2012) . "Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, p.123.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AHMET GÜLAY And author={AHMET TEKBIYIK}, title={Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi}, congress name={11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2012}, pages={123} }