Ş. YAVUZ, "Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?," Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.249-266, 2008
YAVUZ, Ş. 2008. Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13 , 249-266.
YAVUZ, Ş., (2008). Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, 249-266.
YAVUZ, ŞAHİNDE. "Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?," Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, 249-266, 2008
YAVUZ, ŞAHİNDE. "Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?." Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.249-266, 2008
YAVUZ, Ş. (2008) . "Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?." Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.249-266.
@article{article, author={ŞAHİNDE YAVUZ}, title={Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?}, journal={Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={249-266} }