H. D. Keskin And S. Yıldız, "Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler İle Marka İmajının Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.239-254, 2010
Keskin, H. D. And Yıldız, S. 2010. Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler İle Marka İmajının Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27 , 239-254.
Keskin, H. D., & Yıldız, S., (2010). Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler İle Marka İmajının Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, 239-254.
Keskin, HATİCE, And Salih Yıldız. "Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler İle Marka İmajının Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, 239-254, 2010
Keskin, HATİCE D. And Yıldız, Salih. "Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler İle Marka İmajının Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.239-254, 2010
Keskin, H. D. And Yıldız, S. (2010) . "Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler İle Marka İmajının Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.239-254.
@article{article, author={HATİCE DİLARA KESKİN And author={Salih Yıldız}, title={Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler İle Marka İmajının Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={239-254} }