A. G. ÜSTÜN Et Al. , "Etkilesimli Tahtaların Ders İçeriginin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirligi," Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.2, no.2, pp.42-53, 2013
ÜSTÜN, A. G. Et Al. 2013. Etkilesimli Tahtaların Ders İçeriginin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirligi. Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.2, no.2 , 42-53.
ÜSTÜN, A. G., ŞILBIR, L., KURŞUN, E., & GÖKTAŞ, Y., (2013). Etkilesimli Tahtaların Ders İçeriginin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirligi. Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.2, no.2, 42-53.
ÜSTÜN, AYŞİN Et Al. "Etkilesimli Tahtaların Ders İçeriginin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirligi," Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.2, no.2, 42-53, 2013
ÜSTÜN, AYŞİN G. Et Al. "Etkilesimli Tahtaların Ders İçeriginin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirligi." Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.2, no.2, pp.42-53, 2013
ÜSTÜN, A. G. Et Al. (2013) . "Etkilesimli Tahtaların Ders İçeriginin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirligi." Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.2, no.2, pp.42-53.
@article{article, author={AYŞİN GAYE ÜSTÜN Et Al. }, title={Etkilesimli Tahtaların Ders İçeriginin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirligi}, journal={Journal of Instructional Technologies & Teacher Education}, year=2013, pages={42-53} }