H. AYYILDIZ And A. M. AKYÜZ, "Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.24, pp.110-134, 2008
AYYILDIZ, H. And AKYÜZ, A. M. 2008. Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.24 , 110-134.
AYYILDIZ, H., & AKYÜZ, A. M., (2008). Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.24, 110-134.
AYYILDIZ, HASAN, And Ahmet Mutlu AKYÜZ. "Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.24, 110-134, 2008
AYYILDIZ, HASAN And AKYÜZ, Ahmet M. . "Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.24, pp.110-134, 2008
AYYILDIZ, H. And AKYÜZ, A. M. (2008) . "Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.24, pp.110-134.
@article{article, author={HASAN AYYILDIZ And author={Ahmet Mutlu AKYÜZ}, title={Satış Noktası Tutundurma Araçlarının Tüketicilerin Kolayda Mal Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={110-134} }