Citation Formats
Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ÇALIK And A. Ayas, "Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.61-81, 2004

ÇALIK, M. And Ayas, A. 2004. Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1 , 61-81.

ÇALIK, M., & Ayas, A., (2004). Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, 61-81.

ÇALIK, MUAMMER, And Alipaşa Ayas. "Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, 61-81, 2004

ÇALIK, MUAMMER And Ayas, Alipaşa. "Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.61-81, 2004

ÇALIK, M. And Ayas, A. (2004) . "Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.61-81.

@article{article, author={MUAMMER ÇALIK And author={Alipaşa Ayas}, title={Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma}, journal={Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={61-81} }