S. MADEN And E. DURUKAN, "Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına, Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi (Erzurum İli Örneği)," Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.19, pp.95-115, 2009
MADEN, S. And DURUKAN, E. 2009. Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına, Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi (Erzurum İli Örneği). Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.19 , 95-115.
MADEN, S., & DURUKAN, E., (2009). Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına, Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi (Erzurum İli Örneği). Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.19, 95-115.
MADEN, Sedat, And ERHAN DURUKAN. "Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına, Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi (Erzurum İli Örneği)," Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.19, 95-115, 2009
MADEN, Sedat And DURUKAN, ERHAN. "Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına, Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi (Erzurum İli Örneği)." Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.19, pp.95-115, 2009
MADEN, S. And DURUKAN, E. (2009) . "Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına, Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi (Erzurum İli Örneği)." Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.19, pp.95-115.
@article{article, author={Sedat MADEN And author={ERHAN DURUKAN}, title={Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına, Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi (Erzurum İli Örneği)}, journal={Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={95-115} }