S. ER NAS Et Al. , "5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği," Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.957-972, 2009
ER NAS, S. Et Al. 2009. 5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği. Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3 , 957-972.
ER NAS, S., ŞENEL ÇORUHLU, T., & ÇEPNİ, S., (2009). 5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği. Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 957-972.
ER NAS, SİBEL, TÜLAY ŞENEL ÇORUHLU, And SALİH ÇEPNİ. "5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği," Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 957-972, 2009
ER NAS, SİBEL E. Et Al. "5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği." Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.957-972, 2009
ER NAS, S. ŞENEL ÇORUHLU, T. And ÇEPNİ, S. (2009) . "5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği." Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.957-972.
@article{article, author={SİBEL ER NAS Et Al. }, title={5E modelinin derinleşme aşamasına ilişkin fen ve teknoloji öğretmenlerinin görüşleri: Trabzon ili örneği}, journal={Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={957-972} }