A. ŞEYİHOĞLU, "Çoklu zekâ kuramı destekli eğitimin dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde başarıya etkisi," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, pp.1-22, 2009
ŞEYİHOĞLU, A. 2009. Çoklu zekâ kuramı destekli eğitimin dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde başarıya etkisi. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7 , 1-22.
ŞEYİHOĞLU, A., (2009). Çoklu zekâ kuramı destekli eğitimin dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde başarıya etkisi. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, 1-22.
ŞEYİHOĞLU, AYŞEGÜL. "Çoklu zekâ kuramı destekli eğitimin dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde başarıya etkisi," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, 1-22, 2009
ŞEYİHOĞLU, AYŞEGÜL. "Çoklu zekâ kuramı destekli eğitimin dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde başarıya etkisi." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, pp.1-22, 2009
ŞEYİHOĞLU, A. (2009) . "Çoklu zekâ kuramı destekli eğitimin dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde başarıya etkisi." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, pp.1-22.
@article{article, author={AYŞEGÜL ŞEYİHOĞLU}, title={Çoklu zekâ kuramı destekli eğitimin dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde başarıya etkisi}, journal={TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2009, pages={1-22} }