G. Mersinlioğlu And H. ÖZTÜRK, "Acil Servise Başvuran Hastaların Hemşirelik Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeyi," Sağlık ve Hemşirelik Dergisi , vol.2, no.2, pp.70-82, 2015
Mersinlioğlu, G. And ÖZTÜRK, H. 2015. Acil Servise Başvuran Hastaların Hemşirelik Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeyi. Sağlık ve Hemşirelik Dergisi , vol.2, no.2 , 70-82.
Mersinlioğlu, G., & ÖZTÜRK, H., (2015). Acil Servise Başvuran Hastaların Hemşirelik Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeyi. Sağlık ve Hemşirelik Dergisi , vol.2, no.2, 70-82.
Mersinlioğlu, Gül, And HAVVA ÖZTÜRK. "Acil Servise Başvuran Hastaların Hemşirelik Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeyi," Sağlık ve Hemşirelik Dergisi , vol.2, no.2, 70-82, 2015
Mersinlioğlu, Gül And ÖZTÜRK, HAVVA. "Acil Servise Başvuran Hastaların Hemşirelik Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeyi." Sağlık ve Hemşirelik Dergisi , vol.2, no.2, pp.70-82, 2015
Mersinlioğlu, G. And ÖZTÜRK, H. (2015) . "Acil Servise Başvuran Hastaların Hemşirelik Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeyi." Sağlık ve Hemşirelik Dergisi , vol.2, no.2, pp.70-82.
@article{article, author={Gül Mersinlioğlu And author={HAVVA ÖZTÜRK}, title={Acil Servise Başvuran Hastaların Hemşirelik Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeyi}, journal={Sağlık ve Hemşirelik Dergisi}, year=2015, pages={70-82} }