Citation Formats
Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KOCAOĞLU And E. KELEŞ, "Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.4, no.3, pp.1-12, 2015

KOCAOĞLU, A. And KELEŞ, E. 2015. Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.4, no.3 , 1-12.

KOCAOĞLU, A., & KELEŞ, E., (2015). Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.4, no.3, 1-12.

KOCAOĞLU, ASLI, And ESRA KELEŞ. "Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.4, no.3, 1-12, 2015

KOCAOĞLU, ASLI And KELEŞ, ESRA. "Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.4, no.3, pp.1-12, 2015

KOCAOĞLU, A. And KELEŞ, E. (2015) . "Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.4, no.3, pp.1-12.

@article{article, author={ASLI KOCAOĞLU And author={ESRA KELEŞ}, title={Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi}, journal={Journal of Instructional Technologies & Teacher Education}, year=2015, pages={1-12} }