B. B. SOLAK, "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Araştırma," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER) , vol.4, no.1, pp.253-278, 2016
SOLAK, B. B. 2016. Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER) , vol.4, no.1 , 253-278.
SOLAK, B. B., (2016). Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER) , vol.4, no.1, 253-278.
SOLAK, BAHADIR. "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Araştırma," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER) , vol.4, no.1, 253-278, 2016
SOLAK, BAHADIR B. . "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER) , vol.4, no.1, pp.253-278, 2016
SOLAK, B. B. (2016) . "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER) , vol.4, no.1, pp.253-278.
@article{article, author={BAHADIR BURAK SOLAK}, title={Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Araştırma}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER)}, year=2016, pages={253-278} }