A. Oğuz And T. USTASÜLEYMAN, "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, pp.25-37, 2015
Oğuz, A. And USTASÜLEYMAN, T. 2015. ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9 , 25-37.
Oğuz, A., & USTASÜLEYMAN, T., (2015). ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, 25-37.
Oğuz, Alparslan, And TALHA USTASÜLEYMAN. "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, 25-37, 2015
Oğuz, Alparslan And USTASÜLEYMAN, TALHA. "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, pp.25-37, 2015
Oğuz, A. And USTASÜLEYMAN, T. (2015) . "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, pp.25-37.
@article{article, author={Alparslan Oğuz And author={TALHA USTASÜLEYMAN}, title={ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={25-37} }