M. CİN Et Al. , "İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,," DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol., 10, pp.121-139, 2005
CİN, M. Et Al. 2005. İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,. DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol., 10 , 121-139.
CİN, M., engin, i., & AKBAŞ, Y., (2005). İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,. DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol., 10, 121-139.
CİN, Mustafa, idris engin, And YAVUZ AKBAŞ. "İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,," DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol., 10, 121-139, 2005
CİN, Mustafa Et Al. "İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,." DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol., 10, pp.121-139, 2005
CİN, M. engin, i. And AKBAŞ, Y. (2005) . "İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,." DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol., 10, pp.121-139.
@article{article, author={Mustafa CİN Et Al. }, title={İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,}, journal={DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ}, year=2005, pages={121-139} }