S. BOSTAN, "Hasta Şikayetleri Yönetimi," In Sağlık Kurumlarında İletişim , Nobel, 2020, pp.125-146.
BOSTAN, S. Hasta Şikayetleri Yönetimi. 2020. In Sağlık Kurumlarında İletişim , Nobel, 125-146.
BOSTAN, S., (2020). Hasta Şikayetleri Yönetimi. Sağlık Kurumlarında İletişim (pp.125-146), Nobel.
BOSTAN, SEDAT. "Hasta Şikayetleri Yönetimi." In Sağlık Kurumlarında İletişim , 125-146. Nobel, 2020
BOSTAN, SEDAT. "Hasta Şikayetleri Yönetimi." Sağlık Kurumlarında İletişim , Nobel, 2020, pp.125-146.
BOSTAN, S. (2020) "Hasta Şikayetleri Yönetimi", Sağlık Kurumlarında İletişim . Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEDAT BOSTAN}, chaptertitle={Hasta Şikayetleri Yönetimi}, booktitle={ Sağlık Kurumlarında İletişim}, publisher={Nobel}, city={},year={2020} }