H. ÖZYURT And Ö. ÖZYURT, "Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Afyon, Turkey, pp.444-447, 2017
ÖZYURT, H. And ÖZYURT, Ö. 2017. Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (Afyon, Turkey), 444-447.
ÖZYURT, H., & ÖZYURT, Ö., (2017). Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor? . Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (pp.444-447). Afyon, Turkey
ÖZYURT, HACER, And ÖZCAN ÖZYURT. "Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Turkey, 2017
ÖZYURT, HACER And ÖZYURT, ÖZCAN. "Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Afyon, Turkey, pp.444-447, 2017
ÖZYURT, H. And ÖZYURT, Ö. (2017) . "Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Afyon, Turkey, pp.444-447.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HACER ÖZYURT And author={ÖZCAN ÖZYURT}, title={Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?}, congress name={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu}, city={Afyon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={444-447} }