E. TAŞDEMİR, "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde Sosyal Medya," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.6, pp.645-665, 2011
TAŞDEMİR, E. 2011. Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde Sosyal Medya. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.6 , 645-665.
TAŞDEMİR, E., (2011). Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde Sosyal Medya. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.6, 645-665.
TAŞDEMİR, ERDEM. "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde Sosyal Medya," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.6, 645-665, 2011
TAŞDEMİR, ERDEM. "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde Sosyal Medya." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.6, pp.645-665, 2011
TAŞDEMİR, E. (2011) . "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde Sosyal Medya." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.6, pp.645-665.
@article{article, author={ERDEM TAŞDEMİR}, title={Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde Sosyal Medya}, journal={e-Journal of New World Sciences Academy}, year=2011, pages={645-665} }