B. SEVİNÇ, "Simgesel Mekân Tüketimi ve Yeni Kamusal Alanlarda Toplumsallık: Fatih At Pazarı Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.4, pp.1003-1028, 2013
SEVİNÇ, B. 2013. Simgesel Mekân Tüketimi ve Yeni Kamusal Alanlarda Toplumsallık: Fatih At Pazarı Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.4 , 1003-1028.
SEVİNÇ, B., (2013). Simgesel Mekân Tüketimi ve Yeni Kamusal Alanlarda Toplumsallık: Fatih At Pazarı Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.4, 1003-1028.
SEVİNÇ, BAYRAM. "Simgesel Mekân Tüketimi ve Yeni Kamusal Alanlarda Toplumsallık: Fatih At Pazarı Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.4, 1003-1028, 2013
SEVİNÇ, BAYRAM. "Simgesel Mekân Tüketimi ve Yeni Kamusal Alanlarda Toplumsallık: Fatih At Pazarı Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.4, pp.1003-1028, 2013
SEVİNÇ, B. (2013) . "Simgesel Mekân Tüketimi ve Yeni Kamusal Alanlarda Toplumsallık: Fatih At Pazarı Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.4, pp.1003-1028.
@article{article, author={BAYRAM SEVİNÇ}, title={Simgesel Mekân Tüketimi ve Yeni Kamusal Alanlarda Toplumsallık: Fatih At Pazarı Örneği}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2013, pages={1003-1028} }