T. USTASÜLEYMAN, "Yeni Ürün Geliştirmede İmalat ve Pazarlama İşbirliğinde Kritik Başarı Faktörlerinin Öneminin Belirlenmesi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, pp.397-415, 2009
USTASÜLEYMAN, T. 2009. Yeni Ürün Geliştirmede İmalat ve Pazarlama İşbirliğinde Kritik Başarı Faktörlerinin Öneminin Belirlenmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1 , 397-415.
USTASÜLEYMAN, T., (2009). Yeni Ürün Geliştirmede İmalat ve Pazarlama İşbirliğinde Kritik Başarı Faktörlerinin Öneminin Belirlenmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, 397-415.
USTASÜLEYMAN, TALHA. "Yeni Ürün Geliştirmede İmalat ve Pazarlama İşbirliğinde Kritik Başarı Faktörlerinin Öneminin Belirlenmesi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, 397-415, 2009
USTASÜLEYMAN, TALHA. "Yeni Ürün Geliştirmede İmalat ve Pazarlama İşbirliğinde Kritik Başarı Faktörlerinin Öneminin Belirlenmesi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, pp.397-415, 2009
USTASÜLEYMAN, T. (2009) . "Yeni Ürün Geliştirmede İmalat ve Pazarlama İşbirliğinde Kritik Başarı Faktörlerinin Öneminin Belirlenmesi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, pp.397-415.
@article{article, author={TALHA USTASÜLEYMAN}, title={Yeni Ürün Geliştirmede İmalat ve Pazarlama İşbirliğinde Kritik Başarı Faktörlerinin Öneminin Belirlenmesi}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={397-415} }