A. M. ÖKSÜZ, "Bölgesel merkez Olarak Trabzon Kenti Gelişimi: Yeni Ulaşım Olanakları-Kent Makro Formu İlişkisi," 8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 29. Kolokyum Planlamada Yeni Politika ve Stratejiler, Riskler ve Fırsatlar , İstanbul, Turkey, pp.169-178, 2005
ÖKSÜZ, A. M. 2005. Bölgesel merkez Olarak Trabzon Kenti Gelişimi: Yeni Ulaşım Olanakları-Kent Makro Formu İlişkisi. 8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 29. Kolokyum Planlamada Yeni Politika ve Stratejiler, Riskler ve Fırsatlar , (İstanbul, Turkey), 169-178.
ÖKSÜZ, A. M., (2005). Bölgesel merkez Olarak Trabzon Kenti Gelişimi: Yeni Ulaşım Olanakları-Kent Makro Formu İlişkisi . 8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 29. Kolokyum Planlamada Yeni Politika ve Stratejiler, Riskler ve Fırsatlar (pp.169-178). İstanbul, Turkey
ÖKSÜZ, AHMET. "Bölgesel merkez Olarak Trabzon Kenti Gelişimi: Yeni Ulaşım Olanakları-Kent Makro Formu İlişkisi," 8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 29. Kolokyum Planlamada Yeni Politika ve Stratejiler, Riskler ve Fırsatlar, İstanbul, Turkey, 2005
ÖKSÜZ, AHMET M. . "Bölgesel merkez Olarak Trabzon Kenti Gelişimi: Yeni Ulaşım Olanakları-Kent Makro Formu İlişkisi." 8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 29. Kolokyum Planlamada Yeni Politika ve Stratejiler, Riskler ve Fırsatlar , İstanbul, Turkey, pp.169-178, 2005
ÖKSÜZ, A. M. (2005) . "Bölgesel merkez Olarak Trabzon Kenti Gelişimi: Yeni Ulaşım Olanakları-Kent Makro Formu İlişkisi." 8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 29. Kolokyum Planlamada Yeni Politika ve Stratejiler, Riskler ve Fırsatlar , İstanbul, Turkey, pp.169-178.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AHMET MELİH ÖKSÜZ}, title={Bölgesel merkez Olarak Trabzon Kenti Gelişimi: Yeni Ulaşım Olanakları-Kent Makro Formu İlişkisi}, congress name={8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 29. Kolokyum Planlamada Yeni Politika ve Stratejiler, Riskler ve Fırsatlar}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2005}, pages={169-178} }