Ç. ŞAHİN BAŞFIRINCI, "Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti," In Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim , İstanbul: Sistem Yayıncılık, 2008, pp.7-93.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti. 2008. In Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim , Sistem Yayıncılık, İstanbul, 7-93.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç., (2008). Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti. Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim (pp.7-93), İstanbul: Sistem Yayıncılık.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM. "Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti." In Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim , 7-93. İstanbul: Sistem Yayıncılık, 2008
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM Ş. . "Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti." Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim , Sistem Yayıncılık, 2008, pp.7-93.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. (2008) "Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti", Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim . İstanbul: Sistem Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇİĞDEM ŞAHİN BAŞFIRINCI}, chaptertitle={Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti}, booktitle={ Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim}, publisher={Sistem Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2008} }