Ç. ŞAHİN BAŞFIRINCI, "Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma," In Pazarlama Araştırmaları , İstanbul: Literatür Yayıncılık, 2006, pp.772-809.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma. 2006. In Pazarlama Araştırmaları , Literatür Yayıncılık, İstanbul, 772-809.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç., (2006). Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma. Pazarlama Araştırmaları (pp.772-809), İstanbul: Literatür Yayıncılık.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM. "Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma." In Pazarlama Araştırmaları , 772-809. İstanbul: Literatür Yayıncılık, 2006
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM Ş. . "Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma." Pazarlama Araştırmaları , Literatür Yayıncılık, 2006, pp.772-809.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. (2006) "Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma", Pazarlama Araştırmaları . İstanbul: Literatür Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇİĞDEM ŞAHİN BAŞFIRINCI}, chaptertitle={Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma}, booktitle={ Pazarlama Araştırmaları}, publisher={Literatür Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2006} }