Ü. ÇAKIROĞLU Et Al. , "Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi," TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.51-65, 2009
ÇAKIROĞLU, Ü. Et Al. 2009. Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.1, no.1 , 51-65.
ÇAKIROĞLU, Ü., BAKİ, A., & AKKAN, Y., (2009). Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.1, no.1, 51-65.
ÇAKIROĞLU, ÜNAL, ADNAN BAKİ, And YAŞAR AKKAN. "Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi," TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.1, no.1, 51-65, 2009
ÇAKIROĞLU, ÜNAL Et Al. "Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi." TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.51-65, 2009
ÇAKIROĞLU, Ü. BAKİ, A. And AKKAN, Y. (2009) . "Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi." TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.51-65.
@article{article, author={ÜNAL ÇAKIROĞLU Et Al. }, title={Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi}, journal={TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2009, pages={51-65} }