M. S. ABDUSSELAM And H. KARAL, "Fizik Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi: 11. Sınıf Manyetizma Konusu Örneği," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.170-181, 2012
ABDUSSELAM, M. S. And KARAL, H. 2012. Fizik Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi: 11. Sınıf Manyetizma Konusu Örneği. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4 , 170-181.
ABDUSSELAM, M. S., & KARAL, H., (2012). Fizik Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi: 11. Sınıf Manyetizma Konusu Örneği. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, 170-181.
ABDUSSELAM, MUSTAFA, And HASAN KARAL. "Fizik Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi: 11. Sınıf Manyetizma Konusu Örneği," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, 170-181, 2012
ABDUSSELAM, MUSTAFA S. And KARAL, HASAN. "Fizik Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi: 11. Sınıf Manyetizma Konusu Örneği." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.170-181, 2012
ABDUSSELAM, M. S. And KARAL, H. (2012) . "Fizik Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi: 11. Sınıf Manyetizma Konusu Örneği." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.170-181.
@article{article, author={MUSTAFA SERKAN ABDUSSELAM And author={HASAN KARAL}, title={Fizik Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi: 11. Sınıf Manyetizma Konusu Örneği}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={170-181} }