G. ŞENER, "Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma," KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.11, pp.51-73, 2016
ŞENER, G. 2016. Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma. KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.11 , 51-73.
ŞENER, G., (2016). Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma. KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.11, 51-73.
ŞENER, GÜLCAN. "Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma," KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.11, 51-73, 2016
ŞENER, GÜLCAN. "Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma." KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.11, pp.51-73, 2016
ŞENER, G. (2016) . "Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma." KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.11, pp.51-73.
@article{article, author={GÜLCAN ŞENER}, title={Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma}, journal={KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={51-73} }