S. ER NAS And S. Çepni, "Derinleştirme aşamasına yönelik geliştirilen kılavuzun öğrencilerin kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilmelerine etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.255-277, 2016
ER NAS, S. And Çepni, S. 2016. Derinleştirme aşamasına yönelik geliştirilen kılavuzun öğrencilerin kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilmelerine etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2 , 255-277.
ER NAS, S., & Çepni, S., (2016). Derinleştirme aşamasına yönelik geliştirilen kılavuzun öğrencilerin kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilmelerine etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, 255-277.
ER NAS, SİBEL, And Salih Çepni. "Derinleştirme aşamasına yönelik geliştirilen kılavuzun öğrencilerin kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilmelerine etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, 255-277, 2016
ER NAS, SİBEL E. And Çepni, Salih. "Derinleştirme aşamasına yönelik geliştirilen kılavuzun öğrencilerin kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilmelerine etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.255-277, 2016
ER NAS, S. And Çepni, S. (2016) . "Derinleştirme aşamasına yönelik geliştirilen kılavuzun öğrencilerin kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilmelerine etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.255-277.
@article{article, author={SİBEL ER NAS And author={Salih Çepni}, title={Derinleştirme aşamasına yönelik geliştirilen kılavuzun öğrencilerin kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilmelerine etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={255-277} }