Ö. H. ÖZKAN, "Soyut Değerlerin Meta Üzerinden İnşası (Kozmetik Reklamları Örneğinde)," UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.10, pp.84-103, 2016
ÖZKAN, Ö. H. 2016. Soyut Değerlerin Meta Üzerinden İnşası (Kozmetik Reklamları Örneğinde). UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.10 , 84-103.
ÖZKAN, Ö. H., (2016). Soyut Değerlerin Meta Üzerinden İnşası (Kozmetik Reklamları Örneğinde). UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.10, 84-103.
ÖZKAN, ÖZGE. "Soyut Değerlerin Meta Üzerinden İnşası (Kozmetik Reklamları Örneğinde)," UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.10, 84-103, 2016
ÖZKAN, ÖZGE H. . "Soyut Değerlerin Meta Üzerinden İnşası (Kozmetik Reklamları Örneğinde)." UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.10, pp.84-103, 2016
ÖZKAN, Ö. H. (2016) . "Soyut Değerlerin Meta Üzerinden İnşası (Kozmetik Reklamları Örneğinde)." UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.10, pp.84-103.
@article{article, author={ÖZGE HAN ÖZKAN}, title={Soyut Değerlerin Meta Üzerinden İnşası (Kozmetik Reklamları Örneğinde)}, journal={UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={84-103} }