H. AYYILDIZ And A. M. AKYÜZ, "Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.25, pp.12-19, 2008
AYYILDIZ, H. And AKYÜZ, A. M. 2008. Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.25 , 12-19.
AYYILDIZ, H., & AKYÜZ, A. M., (2008). Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.25, 12-19.
AYYILDIZ, HASAN, And Ahmet Mutlu AKYÜZ. "Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.25, 12-19, 2008
AYYILDIZ, HASAN And AKYÜZ, Ahmet M. . "Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.25, pp.12-19, 2008
AYYILDIZ, H. And AKYÜZ, A. M. (2008) . "Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.25, pp.12-19.
@article{article, author={HASAN AYYILDIZ And author={Ahmet Mutlu AKYÜZ}, title={Sosyal Pazarlamaya Eleştirel Bir Yaklaşım}, journal={Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2008, pages={12-19} }