Z. Adanur Kudal And T. ALTUN, "Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,," The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.5, no.8, pp.89-109, 2012
Adanur Kudal, Z. And ALTUN, T. 2012. Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,. The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.5, no.8 , 89-109.
Adanur Kudal, Z., & ALTUN, T., (2012). Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,. The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.5, no.8, 89-109.
Adanur Kudal, Zeynep, And TANER ALTUN. "Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,," The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.5, no.8, 89-109, 2012
Adanur Kudal, Zeynep A. And ALTUN, TANER. "Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,." The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.5, no.8, pp.89-109, 2012
Adanur Kudal, Z. And ALTUN, T. (2012) . "Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,." The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.5, no.8, pp.89-109.
@article{article, author={Zeynep Adanur Kudal And author={TANER ALTUN}, title={Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)}, year=2012, pages={89-109} }