M. AYDIN Et Al. , "Bilgisayar destekli deney araçlarının öğretmen adaylarının kavramları anlamaları üzerindeki etkisi: Sürtünmeli eğik düzlem deneyi örneği," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.68-90, 2012
AYDIN, M. Et Al. 2012. Bilgisayar destekli deney araçlarının öğretmen adaylarının kavramları anlamaları üzerindeki etkisi: Sürtünmeli eğik düzlem deneyi örneği. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.1 , 68-90.
AYDIN, M., ARTUN, H., OKUR, M., & ÜREY, M., (2012). Bilgisayar destekli deney araçlarının öğretmen adaylarının kavramları anlamaları üzerindeki etkisi: Sürtünmeli eğik düzlem deneyi örneği. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.1, 68-90.
AYDIN, MİRAÇ Et Al. "Bilgisayar destekli deney araçlarının öğretmen adaylarının kavramları anlamaları üzerindeki etkisi: Sürtünmeli eğik düzlem deneyi örneği," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.1, 68-90, 2012
AYDIN, MİRAÇ Et Al. "Bilgisayar destekli deney araçlarının öğretmen adaylarının kavramları anlamaları üzerindeki etkisi: Sürtünmeli eğik düzlem deneyi örneği." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.68-90, 2012
AYDIN, M. Et Al. (2012) . "Bilgisayar destekli deney araçlarının öğretmen adaylarının kavramları anlamaları üzerindeki etkisi: Sürtünmeli eğik düzlem deneyi örneği." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.68-90.
@article{article, author={MİRAÇ AYDIN Et Al. }, title={Bilgisayar destekli deney araçlarının öğretmen adaylarının kavramları anlamaları üzerindeki etkisi: Sürtünmeli eğik düzlem deneyi örneği}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2012, pages={68-90} }